Wywiady

Trzy pytania do Dawida Podsiadło, Sales Managera w firmie Dan Cake Polonia

Poniedziałek, 17 maja 2021 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 05/183. Maj 2021
Trzy pytania do Dawida Podsiadło, Sales Managera w firmie Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska.
Jakie są aktualne trendy w branży piekarniczo-cukierniczej?

Trendy w naszej branży nadal wyznacza pandemia i w przeciągu ostatniego roku nie ulegały one szczególnym zmianom. Konsumenci w dalszym ciągu stawiają na bezpieczeństwo produktów częściej decydując się na produkty pakowane, a tym samym bardziej higieniczne. Widać również wyraźnie, że podczas zakupów stawiamy na mniejsze formaty, co jest efektem rzadszych spotkań w gronie rodziny czy przyjaciół albo organizowaniu ich na mniejszą skalę. W związku z zamknięciem gastronomii chętniej też eksperymentujemy w kuchni, zwracając uwagę na to, co jemy, czy jest to smaczne i zdrowe, a dodatkowo efektowne i jednocześnie proste do przygotowania. Na te trendy staramy się cały czas odpowiadać szeroką gamą produktów wchodzących w skład naszego portfolio.

Czy marka Dan Cake prowadzi obecnie jakieś kampanie?

Niedawno zakończyliśmy naszą wielkanocną kampanię, w ramach której zachęcaliśmy konsumentów, aby podczas świąt pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych produktów od Dan Cake. Aktualnie prowadzimy działania komunikacyjne związane z naszymi Spodami Tortowymi, które mają na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej. Startujemy również z kampanią Bułeczek Mlecznych, która będzie obejmowała konkurs dla konsumentów, a także emisję spotu w TV, na platformach VOD i w social mediach. Niebawem ruszamy również z aktywacją dla produktów na sezon grillowy, który ze względu na pogodę wystartował z opóźnieniem w porównaniu do zeszłego roku.

Jakich nowości możemy się spodziewać w najbliższym czasie w portfolio marki Dan Cake?

W ramach nowości planujemy m.in. nowe smaki Muffinek, pakowanych po 1 i 4 sztuki. Chcemy również wprowadzić Pieczone Donuty, wypełnione nadzieniem i o obniżonej zawartości tłuszczu. Planujemy także produkcję ciast o mniejszej gramaturze (300 g) oraz wafli gofrowych w mniejszym niż dotychczas formacie.


tagi: Dawid Podsiadło , Dan Cake Polonia , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,