Wiosną 2020 roku Snickers® poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers® Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers®, chrupkość i funky bit przy Snickers® Crisp i kremowy falset przy Snickers® Creamy Peanut Butter. Połączenie ich w całość pozwala na stworzenie bitu, zaspokajającego głód w każdej postaci.
Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers® Crisp.
To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers® Crisp.
Link do filmiku na Instagram:
https://www.instagram.com/p/CO0QVroBEij/ Link do filmiku TikTok:
https://www.tiktok.com/@dharnimusic/video/6961783724220452101?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 Link do posta z wcześniejszą współpracą z października 2020r.:
https://www.instagram.com/p/CHX-oqHBI1T/.