Tomasz Trela przez wiele lat zdobywał umiejętności zawodowe w działach sprzedaży międzynarodowych firm z branży alkoholi spirytusowych. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży Rynku Tradycyjnego Grupy CEDC, będąc odpowiedzialnym zarówno za sprzedaż marek własnych, jak również sprzedaż platformy dystrybucyjnej Grupy CEDC.
W latach 1996 - 2005, w firmie Diageo Polska Sp. z o.o., będącej właścicielem i dystrybutorem znanych na całym świecie marek alkoholowych, przeszedł wszystkie szczeble kariery w obszarach sprzedaży - od funkcji przedstawiciela handlowego aż do dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Tomasz ma doświadczenia pracy zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym oraz trade marketingu.
Tomasz Trela jest absolwentem Zarządzania i Marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
(Maja Święcka)
tagi: Royal Unibrew Polska ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...