Kampanie i Promocje

Kurzy hit od Lubelli jajecznej

Środa, 05 maja 2021
Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem „Koko Jumbo”. W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich opiekunek na wsi. Już pierwsze takty muzyki nam zdradzają, że Lubella postawiła przy tym projekcie na muzykę z bardzo znanego hitu z lat 90 – „Coco Jambo”.
Sielski klimat spotu podkreśla, że wyjątkowy makaron 4- i 5- jajeczny jest produkowany z jaj pochodzących od kur z wolnego wybiegu. Do współpracy Lubella zaprosiła panie z popularnego zespołu „Jarzębiny”. Te wyjątkowe wokalistki nie tylko zaśpiewały lubellowy hit, ale także wystąpiły w teledysku.

Kampania digitalowa w rytmie „Koko Jumbo” to kontynuacja trwających od marca działań komunikacyjnych marki, opowiadających o ważnej zmianie w makaronach 4- i 5-jajecznych Lubelli, w których wykorzystywane są jaja z wolnego wybiegu. 

Marka zaprasza do wspólnego śpiewania – na kanale na YouTube można znaleźć również wersję karaoke: https://youtu.be/0YXhf3mj6pE.

Sprawdź nowy hit Lubelli! https://youtu.be/PToFgr62vHU
Agencja reklamowa: Feeders
Dom mediowy: Starcom



tagi: Lubella , kampania , rynek spożywczy , FMCG , produkcja , sprzedaż , handel , makarony ,