Personalia

Trevor Blunden nowym dyrektorem handlowym sieci SPAR

Wtorek, 04 maja 2021
Sieć SPAR od 4 maja 2021 roku ma nowego dyrektora handlowego – Trevora Blunden, od 32 lat związanego ze SPAR Group South Africa. Pełnił on wiele funkcji w obszarze komercyjnym, promocyjnym i reklamowym, a tym samym istotnie wzmocni zespół SPAR w Polsce. Trevor Blunden prowadził także własny sklep SPAR w RPA przez 18 lat.
“Nowy dyrektor handlowy to realizacja naszej strategii dynamicznego rozwoju w Polsce. Zespół zarządzający jest obecnie bardzo silny – oparty na doświadczonych profesjonalistach zarówno z Polski, jak i z RPA. Ich atutem jest doskonała znajomość zasad i przewag konkurencyjnych sieci SPAR, co pozwoli na szybkie generowanie kolejnych efektów” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

1SPAR_Trevor_Blunden.jpg“Stanowisko dyrektora handlowego w Polsce to kolejne, nowe wyzwanie w ramach sieci SPAR, z którą jestem silnie związany. Wiem, że polski rynek jest niezwykle dynamiczny i ma ogromny potencjał. To pozwoli mi na wdrożenie sprawdzonych rozwiązań z innych rynków, ale także poznawanie specyfiki i wyjątkowości sektora handlowego w Polsce. Jestem przekonany, że będę mógł pokazać ciekawe, nowe koncepty już w najbliższych tygodniach” – dodaje Trevor Blunden.

Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Dostępny jest także sklep internetowy www.e-spar.pl, a zamówienie można otrzymać do domu. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

Sieć SPAR prowadzi także kampanię „Wiosenne smaki w SPAR”, w której promuje produkty na grill, nowalijki, wyroby wege, czy produkty bez laktozy. Wiele towarów to produkty marki własnej – wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Kampania „Wiosenne smaki” to bogata oferta i szeroki wybór produktów dostępnych we wszystkich sklepach sieci SPAR. W katalogu „Wiosenne smaki” znalazły się m.in. młoda kapusta, świeża sałata w wielu wersjach, różnorakie kiełbasy, mięso i przyprawy na grilla, a także napoje, nabiał, lody i ryby. Klienci znajdą też ciekawe wiosenne przepisy na lekkie, wiosenne dania – śniadania, sałatki, a nawet fit batoniki.

Sieć SPAR promowała polskich producentów w akcji „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, która obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.


tagi: Trevor Blunden , dyrektor handlowy , sieć SPAR , rynek spożywczy , FMCG , przemysł spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , sieci handlowe , sklep spożywczy ,