Na layoucie reklamowym Sephory nie było ani choinki, ani świętego Mikołaja, jednak zastosowane tu elementy graficzne nadały jej charakter reklamy świątecznej. W ocenie jury reklama pozostawiła miejsce wyobraźni dając konsumentom możliwość rozwinięcia swoich własnych skojarzeń i wyobrażeń związanych ze świętami, a tym samym silniejszego połączenia związanych z nimi emocji z produktami z Sephory. Zdobyła uznanie oceniających jako „zaskakująca, odbiegająca od schematu, a zarazem spójna z przekazywaną treścią". Adaptacji francuskiego plakatu na potrzeby rynku polskiego dokonała agencja DSK.
O tytuł Plakatu Miesiąca rywalizowały z Sephorą najmocniej: reklama Ikea Łódź (Największa Ikea w Polsce. Jedzie już pół Warszawy - layout reklamowy autorstwa Team One, już drugi layout reklamowy Ikea wyróżniony w konkursie) oraz Galerii Krakowskiej (plakat przygotowany przez ART FM).
City Plakat jest realizowany przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej. W ramach konkursu City Plakat profesorowie SWPS co miesiąc typują trzy, w ich ocenie najlepsze, layouty reklamowe, jakie w danym miesiącu pojawiły się na nośnikach Cityboard Media. Layouty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakat Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Konkurs ruszył się we wrześniu 2009 r., zaś jego rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Sephora ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...