Podobnie jak film z udziałem Krzysztofa Majchrzaka - bohatera pierwszego filmu, inaugurującego kampanię - spot z Wojciechem Waglewskim emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.
Kreację nowej kampanii wizerunkowej przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Za działania PR odpowiada 180° Public Relations.
(maj)
tagi: Żywiec , Grupa Żywiec ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...