Z rynku FMCG

Rzeszów - nowy punkt na mapie dostaw Wolt

Środa, 21 kwietnia 2021
Od połowy kwietnia mieszkańcy Rzeszowa mogą zamawiać swoje ulubione dania za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrany w charakterystyczny, niebieski, strój kurier potrzebuje średnio 35 minut, aby dostarczyć posiłek pod wskazany adres.
Wolt poszerza obszar swojej działalności o Rzeszów. Od połowy kwietnia mieszkańcy miasta mogą delektować się daniami ze swoich ulubionych restauracji bez konieczności wychodzenia z domu już w pół godziny od momentu złożenia zamówienia. Żeby cieszyć się ich smakiem wystarczy wejść na stronę www.wolt.com lub skorzystać z aplikacji Wolt. Zaprojektowano je tak, aby zgodnie z fińskimi standardami, proces zamawiania był łatwy, szybki i przyjemny. Z okazji inauguracji swojej obecności w Rzeszowie, Wolt oferuje specjalną promocję. Wszyscy użytkownicy ze stolicy Podkarpacia, którzy rejestrując się w aplikacji wpiszą kod HELLORZESZOW otrzymają zniżkę 30 zł (3x 10zł) na pierwsze zamówienia w dostawie.

Przygotowując się do uruchomienia naszych usług w Rzeszowie przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Na ich podstawie mogliśmy stworzyć listę rekomendowanych i sprawdzonych restauracji, z którymi rozpoczęliśmy współpracę. To istotne, ponieważ zawsze stawiamy przede wszystkim na jakość. A to oznacza, że odpowiadamy nie tylko za to jak dostarczamy, ale również, za to, co trafia do naszych klientów. Mam nadzieję, że mieszkańcy Rzeszowa docenią ten fakt, a tym samym szybko zyskamy ich sympatię oraz zaufanie – mówi Karol Siarka, Jr. Operations Manager w Wolt Polska.

Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu rzeszowskich restauracji m.in.: Chilita, Under Seaoul, Krowarzywa, Oro Ristorante, czy Wina Dajcie, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Wraz z nią poszerzał się będzie obszar miasta, na terenie którego realizowane będą dostawy. W tej chwili dowozy realizowane są w dzielnicach: Śródmieście, Baranówka, Nowe Miasto i część Pobitna. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 1,99 złotych. Na platformie można znaleźć również zmieniające się regularnie oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).

Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Zespół ten czuwa, aby każda dostawa była zrealizowana na najwyższym poziomie. Pod względem responsywności jest on jednym z najszybszych na rynku - średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60

sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty. Ponadto Wolt przywiązuje ogromną wagę do doboru kurierów, wychodząc z założenia, że w przypadku dostaw posiłków, przyjmują oni na siebie zadania, które w restauracji wykonują kelnerzy. Dlatego też, uczestniczą oni w specjalnych szkoleniach, przygotowujących ich do pracy.

Założony w 2014 roku w Helsinkach Wolt przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Firma dąży między innymi do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Dzięki specjalnie opracowanemu modelowi, jest w stanie określić poziom emisji generowanej przez każde zamówienie. Proporcjonalnie do jego wielkości, Wolt przekazuje fundusze na projekty, których celem jest odbudowa lasów w Kolumbii i Amazonii.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również
na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.


tagi: Rzeszów , Wolt , dostawy , platformy Wolt , gastronomia , rynek spożywczy , dostawy do domu ,