Wiadomości

Kampania marketingowa marki Carex

Piątek, 22 stycznia 2010
PZ Cussons Polska wprowadził właśnie antybakteryjne mydła i żele do rąk pod marką Carex. Launch marki wspiera kampania w mediach, edukacyjna strona internetowa oraz działania PR. Kreację przygotowała Grupa Change a za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy ZenithOptimedia Group.
O wsparcie PR zadbała agencja Liberty Group S.A. Komunikacja marki Carex edukuje i zachęca do właściwej higieny rąk. Advertoriale i materiały telewizyjne uświadamiają potrzebę częstego i dokładnego mycia rąk pokazując różne sytuacje, w których jest to  szczególnie ważne. Bogata strona internetowa www.carex.pl to cenne źródło wiedzy o higienie naszych dłoni, a rodzinna formuła i  zabawne postacie Chlipa i Chlapa podkreślają przyjazny charakter przekazu.


Kampania w mediach


Kampanię marketingową Carex rozpoczęła seria advertoriali w prasie, które od listopada 2009 do końca lutego 2010 ukażą się łącznie w 20 tytułach drukowanych. Advertoriale pokazują codzienne sytuacje, w których nasze dłonie stykają się z różnymi powierzchniami, gdzie mogą mieć kontakt ze szkodliwymi mikroorganizmami. Hasło „Gdzie były, co robiły Twoje ręce?” prowokuje do refleksji i zachęca do właściwej higieny rąk.

Kampania w telewizji rozpoczęła się w 1 stycznia 2010. Obejmuje spoty 30” i 15” – odpowiednio dla mydła w płynie, oraz żelu do mycia rąk Carex. Obydwie historie pokazują świat ludzi widziany oczami Carex-owych bohaterów. Chlip i Chlap w humorystyczny sposób zwracają uwagę na to, jak często są potrzebni czyli jak często ludzie powinni pamiętać o higienie rąk.  Spoty Carex można zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, TV4) oraz w wielu stacjach niszowych (Discovery, Travel Chanel, Polsat Film, Animal Planet, TVN Style). Można je również obejrzeć na stronach www.carex.pl i onet.pl.
  
 

Odwiedź www.carex.pl i dowiedz się więcej o właściwej higienie rąk


W styczniu ruszyła też strona internetowa www.carex.pl, na której znajdują się nie tylko szczegółowe informacje o produktach, ale również obszerny dział poświęcony właściwej higienie rąk. Ze strony Carex.pl dowiemy się m.in., jak prawidłowo myć ręce, kiedy zwrócić na to szczególną uwagę oraz dlaczego higiena rąk jest ważna dla zdrowia każdego z nas. Przedstawione ciekawostki pokazują fakty związane z higiena rąk, których dotąd nie znaliśmy. Na stronie znajduje się również dział z poradami Eksperta, doktora Pawła Grzesiowskiego - pediatry, eksperta w dziedzinie profilaktyki zakażeń, Prezesa Stowarzyszenia Higieny Lecznictwa. Na co dzień, Dr Grzesiowski kieruje również realizacją europejskiego programu promocji higieny w szkołach „E-BUG”. Strona www.carex.pl to źródło wiedzy na temat prawidłowego mycia rąk. Przez cały okres trwania wszystkich wymienionych działań, launch marki będzie wspierany materiałami POS oraz działaniami PR.

 
(Tomasz Masal)

tagi: PZ Cussons , carex ,