Kategorie produktów

Sorella – nowy brand w rodzinie Pamapol

Czwartek, 15 kwietnia 2021 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 04/182. Kwiecień 2021
W ofercie producenta Pamapol pojawiła się zupełnie nowa marka, która oferuje dania inspirowane smakami z całego świata. Z jednej strony linia produktów wegańskich a z drugiej linia produktów mięsnych. A wszystko w zgodzie z ekologią i trendami rynkowymi. O powstaniu marki opowiada Agnieszka Szataniak, Project Manager Sorella z firmy Pamapol.
Obecnie Polacy częściej gotują w domach, a tym samym poszukują nowych smaków. Czy konsumenci chętnie próbują zagranicznych potraw?

W obecnej sytuacji produkty z kategorii „kuchnie świata” cieszą się dużą popularnością.Społeczeństwo jest coraz bardziej otwarte na nowości, poznawanie nowych krajów i kultur. Jednym z globalnych trendów, jakie obserwujemy, i na którym chcemy budować markę Sorella, jest konsumencka fascynacja kuchniami świata i poszukiwanie oryginalnych smaków.

Którą z kuchni świata najczęściej wybierają Polacy?

Kuchnia włoska jest jedną z najczęściej wybieranych przez Polaków. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim doskonałemu połączeniu smaków i aromatów. Wśród dań kuchni włoskiej króluje pizza i spaghetti bolognese. Jednak pomimo jej popularności obserwujemy również znaczny przyrost zainteresowania kuchnią grecką, meksykańską i oczywiście kuchnią orientalną.

Czy wegetarianizm i weganizm to chwilowy trend czy tendencja, która utrzyma się w Polsce?

Wśród młodego pokolenia ten trend jest zdecydowanie częstszy niż w pozostałych grupach wiekowych. Pewne dane mówią o tym, że już co piąta osoba w naszym kraju przekonuje się do spożycia produktów wegetariańskich, a wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę.

Które produkty z Państwa oferty sprzedają się najlepiej?

Dopiero wprowadzamy naszą ofertę na rynek, lecz najbardziej znaną kategorią są pasty warzywne i na nie bardzo liczymy. Ich spożycie rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku.

Mamy pewną ciekawostkę w tej ofercie, czyli słodkie chocopasty z malinami, wiśniami i skórką pomarańczy – właśnie tymi produktami chcemy zaskoczyć klienta. Są naprawdę bardzo smaczne, a przy tym w swym składzie mają dużo zdrowego kakao i naturalne owoce.

Drugą ważną linią w ofercie Sorella będą wegańskie zupy krem na bazie naturalnych warzyw, bez dodatków aromatów, ulepszaczy i e-składników. Tej linii nie trzeba zbytnio reklamować, ponieważ są znane i cenione już od lat z menu dobrych restauracji i kuchni domowej. Najlepsze przepisy na zupy krem przełożyliśmy do słoi.

Jakie jeszcze produkty znajdą się w ofercie Sorella?

W ofercie Sorella absolutną nowością będą wegańskie dania gotowe zapakowane w ekologiczne słoje. Oferta składa się z 5 dań bazujących na boczniakach jako flaczki i bigos oraz przepysznego dania wywodzącego się z Meksyku jako bezmięsne chili sin carne.

Ofertę uzupełni smaczne orientalne zielone curry z pulpecikami wege oraz kokosowe curry z mango. Zapewniamy Państwa… to naprawdę jest eksplozja smaku.

Czy planują Państwo w najbliższym czasie wprowadzenie nowych produktów?

Planujemy poszerzyć asortyment marki Sorella o linię mięsną. Już niebawem wprowadzimy do sprzedaży dania gotowe w biodegradowalnych tackach m.in. spaghetti bolognese oraz kurczaka w sosie szpinakowo-śmietanowym z makaronem.

Oferujemy poręczne, zgrabne opakowania w porcjach odpowiednich na raz, co daje możliwość zabrania ze sobą produktu do pracy. Wzrost świadomości konsumentów o jak najczystszym składzie produktów staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem podczas dokonywania zakupów.

Skąd pomysł na markę Sorella?

Bohaterkami marki Sorella są dwie siostry – Agnieszka i Natalia. Jedna z nich jest wegetarianką, która często sięga po potrawy wegańskie, a druga wybiera dania mięsne.

Inspiracje do tworzenia dań czerpią ze swoich rodzinnych podróży. To one komponują smaki, które znajdują się w produktach Sorella. Z języka włoskiego Sorella, to właśnie Siostra.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Kociubińska



tagi: Pamapol , Sorella , produkty wegańskie , produkty mięsne , produkcja , sprzedaż , handel , FMCG , rynek spożywczy , innowacje , przemysł spożywczy ,