Wywiady

Trzy pytania do Nathalie Sobieskiej, Brand Managera w JNT Group

Środa, 14 kwietnia 2021 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 04/182. Kwiecień 2021
Nathalie Sobieska, JNT Group, wina, alkohole, rynek spożywczy, FMCG, sprzedaż, handel, konsument, hurt, detal, przemysł spożywczy
W bogatym portfolio JNT Group systematycznie pojawiają się nowości – jakie pozycje ostatnio dołączyły do oferty?

Dynamiczne reagowanie na trendy konsumenckie jest znakiem rozpoznawczym firmy JNT Group. Stale pracujemy nad rozwojem portfolio, nowymi smakami, opakowaniami. W tym roku wprowadzamy wiele nowości, które są odpowiedzią na potrzeby rynku.

Wprowadzona rok temu linia Monte Santi ICE, którego ambasadorką jest aktorka Weronika Książkiewicz, właśnie powiększyła się o 3 nowe warianty: Monte Santi ICE Blue, Fragolino i Moscato. Wyróżniają się unikalnym designem butelek, który natychmiast zwraca uwagę na półce sklepowej. Efekty wyjątkowej sesji zdjęciowej promującej nowe warianty można zobaczyć w punktach sprzedaży i social mediach.

Kolejną nowością jest linia Monte Santi Frizzante, Hugo i Spritz w butelkach z zakrętką – trzy winne mixy inspirowane najpopularniejszymi aperitifami z Włoch. Łatwiejsze otwarcie i przechowywanie ulubionego alkoholu to główne cechy, dzięki którym trend na takie opakowania zadomowił się na stałe w naszym kraju.

Jak powinna wyglądać letnia oferta alkoholi w każdym sklepie?

Przede wszystkim powinna być orzeźwiająca! Kostki lodu i lekkie aromaty świeżych owoców sprawdzą się nawet w największe upały. Letnie dni oznaczają spędzanie większej ilości czasu w plenerze, dlatego bardzo ważnym elementem jest opakowanie alkoholu, np. zakręcane butelki i puszki.

Gotowe do spożycia drinki to kolejny ukłon w stronę klienta – nie musimy pamiętać o wszystkich składnikach – wystarczy parę kostek lodu i możemy rozpocząć letni odpoczynek.

Co ze swojego portfolio polecacie na sezon wakacyjny?

Monte Santi ICE, Monte Santi Frizzante, Hugo, Spritz i Monte Santi w puszkach z pewnością spełnią wszystkie wymagania osób szukających orzeźwienia! W zeszłym sezonie wakacyjnym Frizzante, Frizzante Rose i Spritz w puszkach zrobiły furorę wśród naszych klientów. Dlatego teraz chcemy zaproponować im większą pojemność – 750 ml w butelce zakręcanej. Naszą zupełną nowością z tej linii jest Monte Santi Hugo. To delikatnie musujący drink pochodzący z północnych Włoch. Osobiście, to moja ulubiona pozycja z tej serii. Aromaty kwiatów czarnego bzu połączone z limonką i miętą to idealna propozycja na upalne dni.



tagi: Trzy pytania do Nathalie Sobieskiej , Brand Managera w JNT Group kieruje Joanna Kowalska. ,