"Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Dzięki niej klienci MAKRO mają zagwarantowany szeroki wybór najważniejszych artykułów w zawsze najniższej na rynku cenie. Nowa strategia cenowa jest jednym z licznych działań MAKRO, które służą wsparciu profesjonalnych klientów sieci na polskim rynku" - mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.
Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami MAKRO. Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.
"Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników MAKRO oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tysięcy produktów" - mówi José Bonito, Customer Management Director w MAKRO Cash & Carry.
Gwarancja cen dotyczy również promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. Dzięki nowemu procesowi monitorowania i dostosowywania cen, MAKRO, daje gwarancję najniższej ceny. Jeżeli zdarzyłoby się, że klient znajdzie w hurtowni konkurencyjnej produkt z „koszyka" w lepszej cenie, gwarantuje mu się zwrot różnicy.
Firma MAKRO wprowadziła również system bonusowy, który jako jedyny na rynku, obowiązuje na wszystkie produkty - także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości nawet 5 procent.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...