Konkursy

Marka Valbon rozpoczyna ogólnopolską loterię

Piątek, 09 kwietnia 2021
Marka Valbon znana z najwyższej jakości serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r.
Klasyka smaku!

Valbon to ekspert w serach pleśniowych, których wyjątkowy smak i aromat zachwycają na równi z aksamitną konsystencją. W świecie Valbon liczy się najwyższa jakość i dbałość o szczegóły. W taką filozofię idealnie wpisuje się LaMania – marka stworzona z myślą o kobietach z klasą i świadomych własnej wartości, które cenią sobie ponadczasowy styl. Dlatego też w tegorocznej, ogólnopolskiej loterii Valbon zwycięzcy nagrody głównej będą mieli przyjemność dokonania zakupów produktów luksusowej marki LaMania, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Przepis na wygraną

Mechanizm loterii Valbon jest bardzo prosty. Wystarczy kupić ser Valbon w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i zarejestrować kod spod zdrapki na stronie https://www.valbon.pl/loteria-2021/ Im więcej kodów, tym większa szansa na wygraną! W loterii zdobyć można jedną z codziennych nagród pieniężnych o wartości 5 x 100 zł. O wygranej uczestnicy dowiadują się od razu po zarejestrowaniu kodu. Raz w tygodniu przez cały czas trwania loterii do zdobycia są vouchery 9000 zł każdy na luksusowe zakupy w butikach LaMania, do realizacji zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Marka Valbon nie tylko pozwala na delektowaniem się wyśmienitym smakiem sera, lecz także zaprasza swoich konsumentów do ekskluzywnego świata mody i luksusu.

Za przygotowanie i przeprowadzenie loterii odpowiada Grasp Group Sp. z o.o. Od połowy kwietnia loteria zostanie wsparta kampanią digitalową, której zakupu dokonuje Value Media. Działania PR prowadzi agencja Quality PR.



tagi: Marka Valbon , ogólnopolska loteria , konkurs , sery pleśniowe , Brie Camembert , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,