Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu podkreślenie rześkości i świeżości nowych wariantów piw.
Tego lata Lech proponuje Polakom lagery, idealne dla osób szukających nowości w tym segmencie. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Receptury zostały opracowane przez poznańskich browarników. W rezultacie powstały piwa idealne na upalne dni – lekkie, orzeźwiające, z dobrze zbalansowaną goryczką.
Lech Premium i Lech Free po raz pierwszy występują we wspólnej kampanii, obejmującej różne punkty styku – od TV, przez social media, aż po współpracę z influencerami. To nowość dla obu wariantów, ponieważ do tej pory Lech Premium i Lech Free 0,0% były komunikowane osobno. Reklama, w której zaprezentowano produkty przenosi nas w imprezowy klimat, a jej dopełnieniem jest obecność charakterystycznego dla marki barda. Oprócz spotu telewizyjnego, promocja obejmie także szereg działań digitalowych i outdoorowych.
– Połączyliśmy dwie marki, aby jeszcze mocniej podkreślić, że wyjątkowym smakiem chmieli cytrusowych mogą cieszyć się wszyscy – niezależnie od tego, którą wersję piwa wybiorą. Mimo innowacji w komunikacji, całość działań i główne przesłanie nadal osadzone jest na platformie „Lechendarności” – mówi Paweł Marciocha, Brand Manager – Lech Premium.
Lech Premium Chmiele Cytrusowe doskonale orzeźwia i jest lekkie w smaku, co szczególnie docenia się podczas grillowania, leniwych popołudni, ciepłych wieczorów czy imprez z przyjaciółmi. Z kolei Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0% to znakomity wybór dla osób aktywnych, ale i wszystkich szukających orzeźwienia przez całą dobę. Niezależnie od sytuacji, obie propozycje – Lech Chmiele Cytrusowe i Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe – przypadną do gustu miłośnikom piwa, którzy szukają połączenia rześkości lagera i świeżości smaku chmieli cytrusowych.
Za komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, zakupem i media planem zajął się dom mediowy Zenith, a koncepcją i projektem opakowań PRISM Studio. Działania digitalowe koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.