Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
JNT Group przedłuża umowę z Weroniką Książkiewicz, Ambasadorką Monte Santi ICE i wprowadza nowe warianty wina
Wtorek, 06 kwietnia 2021
JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, po sukcesie rynkowym w 2020 roku nowego produktu Monte Santi Ice, przedłuża umowę o współpracy z Weroniką Książkiewicz, Ambasadorką marki oraz z rozmachem wprowadza jego nowe warianty: Monte Santi ICE Blue, Monte Santi ICE Fragolino oraz Monte Santi ICE Moscato.
Premiera Monte Santi ICE odbyła się w roku 2020. Produkt odniósł sukces rynkowy, między innymi dzięki kampanii marketingowej, której ambasadorką została Weronika Książkiewicz.
W Warszawie właśnie podpisano umowę o przedłużeniu współpracy pomiędzy JNT Group, spółką będącą właścicielem marki Monte Santi oraz popularną aktorką.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Weroniką Książkiewicz, która jako ambasadorka idealnie oddaje naturę Monte Santi, czyli piękno i klasę połączone z nieokiełznaną energią, radością życia i nutą pozytywnego szaleństwa – mówi Jakub Nowak prezes zarządu JNT Group.
Kampania z udziałem pięknej aktorki obejmuje 3 nowe warianty produktu: Monte Santi ICE Blue, Monte Santi ICE Fragolino oraz Monte Santi ICE Moscato.
Cieszę się, że mogę kontynuować działania z JNT Group i marką Monte Santi. Praca z tak dynamicznym zespołem i nowoczesną firmą daje mi wiele radości i satysfakcji – podkreśla Weronika Książkiewicz. – Nowe propozycje na nadchodzący sezon zaś, nadają marce Monte Santi jeszcze więcej blasku i świeżości, a przede wszystkim wspaniale pasują do stylu życia współczesnej kobiety.
Pierwszy rok sprzedaży Monte Santi ICE, które wyróżniło się unikatowym opakowaniem i doskonałą jakością, okazał się dużym sukcesem.
Ogromne zainteresowanie konsumentek utwierdziło nas w przekonaniu, że markę tę warto rozwijać. Nowe warianty, nad którymi pracowaliśmy prawie 10 miesięcy, oferujemy w specjalnie zaprojektowanych butelkach. Przejścia kolorystyczne na nich nawiązują wizualnie do kostek lodu, z którymi wino to należy serwować. Jesteśmy z nich dumni i wierzymy, że konsumentki docenią nasz nowy koncept – podkreśla Jakub Nowak. – Planujemy w tym roku potroić sprzedaż produktów tej marki i zdobyć kolejne udziały rynkowe.
W największych sklepach nowe produkty Monte Santi ICE prezentowane będą na specjalnych, podświetlanych teatralizacjach. Zaplanowana kampania marketingowa z udziałem Weroniki Książkiewicz obejmie, m.in. sesje zdjęciowe i eventy, komunikację w punktach sprzedaży, influencer marketing oraz aktywności w social mediach.
Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film „Szczęścia chodzą parami”, a także "Furioza", w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.