Z rynku FMCG

Słodkie Święta Wielkanocne

Wtorek, 30 marca 2021
Wielkanoc bez słodyczy typowych dla tego okresu to nie Wielkanoc – taka opinia panuje nie tylko wśród dzieci, ale również pośród starszych smakoszy. Przygotowania producentów do Świąt Wielkanocnych ruszają już w grudniu. Jest to optymalny czas na opracowanie receptur do świątecznego portfolio, które zawiera niezwykłą - przewidzianą tylko dla tego okresu w roku - ofertę produktową. Wielkanoc co roku powoduje wzrost zainteresowania takimi produktami. Na podium klasyfikują się tabliczki czekolady, pralinki oraz czekoladowe figurki (jajka, zajączki czy króliki). W tym szczególnym dla Nas okresie, konsumenci chętniej sięgają po produkty klasy premium.
Słodycze nie tylko mogą sprawić, że rodzinne spotkanie upłynie w jeszcze milszej atmosferze. Te wielkanocne pyszności mogą też stać się pretekstem do wyśmienitej zabawy. Dzieciaki, wzorem swoich rówieśników z innych krajów europejskich, na pewno z przyjemnością pobawią się w poszukiwanie skarbów, czyli kolorowych czekoladowych jajeczek i zajączków, przemyślnie ukrytych przez dorosłych w domu czy ogrodzie.

W wielkanocnym  koszyku  znajdziemy czekoladowe zajączki, kurki, słodkie pisanki, bombonierki w odświętnej szacie graficznej, pyszne czekolady, czekoladki, pralinki, ciasteczka czy inne słodycze, którymi można obdarować najbliższych. Firmy przygotowały wiele smakołyków na ten szczególny czas. My z niecierpliwością czekamy na wielkanocne czekolady, pisanki z kremowym nadzieniem, czekoladowe króliczki, owocowo-czekoladowe żelki w kształcie jajeczek  oraz na puszyste żelko-pianki w kształcie zajączków.



tagi: Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Cukierniczych i Czekoladowych POLBISCO , Święta Wielkanocne , słodycze , ciasta , potrawy świąteczne , FMCG , rynek spożywczy , produkty spożywcze ,