Kampanie i Promocje

Łowicz oczami dziecka

Poniedziałek, 22 marca 2021
Łowicz w swojej nowej kampanii w humorystyczny i przewrotny sposób przedstawia dżem truskawkowy z perspektywy dziecka. Dżem jest dobry dzięki naturze i Łowicz to podkreśla. Dlatego marka rozwija hasło „Dżem dobry”, poprzez które opowiada o owocowej przyjemności. Jeśli ktoś się zastanawiał, skąd tyle dobroci w produktach Łowicza, z odpowiedzią przychodzi najnowszy spot. Ile jest truskawek na krzaczku? Ile kanapek posmarujemy dżemem z jednego słoika? Skąd pochodzą truskawki i dlaczego ma się po nich dobry humor? O tym opowiada mała narratorka – najmłodszy członek pewnej wesołej rodziny.
Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD i YouTube, a komunikacja prowadzona jest też na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.



tagi: Łowicz , kampania , dżemy , przetwory , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,