Łowicz w swojej nowej kampanii w humorystyczny i przewrotny sposób przedstawia dżem truskawkowy z perspektywy dziecka. Dżem jest dobry dzięki naturze i Łowicz to podkreśla. Dlatego marka rozwija hasło „Dżem dobry”, poprzez które opowiada o owocowej przyjemności. Jeśli ktoś się zastanawiał, skąd tyle dobroci w produktach Łowicza, z odpowiedzią przychodzi najnowszy spot. Ile jest truskawek na krzaczku? Ile kanapek posmarujemy dżemem z jednego słoika? Skąd pochodzą truskawki i dlaczego ma się po nich dobry humor? O tym opowiada mała narratorka – najmłodszy członek pewnej wesołej rodziny.
Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD i YouTube, a komunikacja prowadzona jest też na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.