Z rynku FMCG

Hochland KIDS AT WINTER HOLIDAY

Poniedziałek, 22 marca 2021
W styczniu kolejny raz odbyły się wirtualne zajęcia KIDS AT HOME dla dzieci pracowników Hochland, tym razem pod hasłem KIDS AT WINTER HOLIDAY. Przebywające na feriach dzieci mogły odkrywać świat relaksującej jogi oraz poznać sztukę samoobrony i kontroli nad własnym ciałem w czasie zajęć Krav Maga. Zajęcia odbywały się od 5 do 15 stycznia i były dostosowane do poszczególnych grup wiekowych.
Już w ubiegłym roku Hochland Polska zainicjował warsztaty kulinarne online dla dzieci, które były ciekawą lekcją na temat zdrowego odżywiania i zero waste. Kolejną odsłoną akcji były lekcje online o reklamie przygotowane dla dzieci pracowników, które zostały spuentowane konkursem z atrakcyjnymi nagrodami. Hochland przywiązuje szczególną wagę do wartości rodzinnych. W czasie pandemii firma przeprowadziła szereg akcji mających na celu wsparcie pracowników i ich rodzin.



tagi: Hochland , KIDS AT WINTER HOLIDAY , KIDS AT HOME , sery , rynek spożywczy , FMCG , produkcja , sprzedaż , handel , konsument ,