Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle
Poniedziałek, 22 marca 2021
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu otrzymała Złoty Laur Klienta 2021 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle. Jest to niezwykle ważne wyróżnienie, napawające dumą, ponieważ wyboru dokonali konsumenci. Dostrzeżono wkładane przez firmę serce i zaangażowanie w wytwarzanie najwyższej jakości produktów mlecznych pochodzących z polskiego mleka, aktywną odpowiedź na trendy rynkowe oraz stabilną strategię biznesowo-marketingową.
OSM Łowicz jako pierwsza mleczarnia w Polsce wdrożyła opakowania przyjazne dla środowiska dla Mleka UHT 3,2%, które w 88% składają się z surowców odnawialnych, emisja CO2 związana z produkcją tego opakowania została zmniejszona o 19%. Karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC® i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu. Lubiane i cenione mleko łowickie i dbałość o planetę w jednym!
Idąc za ciosem opakowania z surowców odnawialnych wdrożone zostały dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1 l, Maślanek 1 l oraz innowacyjnej nowości – Kefiru Kaukaskiego 1 l. W przypadku tych produktów mamy do czynienia z opakowaniami w 100% opartymi o surowce odnawialne. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z ich wytworzeniem została zredukowana do zera! Poza tym posiadają perforację inteligentnego składania (w harmonijkę), dzięki czemu zajmują mniej miejsca w pojemniku na odpady.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.