Wegańskie lody truskawkowe od marki Grycan – Lody od pokoleń
Środa, 17 marca 2021
Nowe lody Grycan Vegan Strawberry to pierwszy owocowy smak w tej linii. Mają doskonały, intensywnie truskawkowy smak, aksamitną konsystencję i obniżoną zawartość cukrów. Dostępne są w sprzedaży na kulki oraz w opakowaniach o pojemności 500 ml.
Wegańskie lody truskawkowe Grycan Vegan to kremowe, 100% roślinne lody najwyższej jakości. Wyraźny, owocowy smak zawdzięczają starannie wyselekcjonowanym, dojrzałym polskim truskawkom, a kremową konsystencję napojom: kokosowemu i ryżowemu oraz orzechom nerkowca. Mają obniżoną zawartość cukru. Są słodzone syropem z agawy, matlitolem i ksylitolem. Nie zawierają laktozy i glutenu. Doskonałe nie tylko dla wegan, ale także dla osób z nietolerancją czy alergią pokarmową.
– Truskawka to jeden z najchętniej wybieranych wariantów lodów na całym świecie, dlatego nie mogło jej zabraknąć w naszej wegańskiej wersji – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Prawie połowa Polaków (46%)* uważa, że najtrudniejsze do odtworzenia w wersji wegańskiej są tradycyjne smaki, takie jak wanilia, czekolada i właśnie truskawka. Postanowiliśmy podjąć wyzwanie i stworzyliśmy wegańskie lody truskawkowe. Jesteśmy bardzo dumni z efektu, naszym zdaniem zachwycają smakiem, tak samo jak tradycyjne. Serdecznie zapraszamy do spróbowania! – mówi Małgorzata Grycan.
Lody Grycan Vegan Strawberry dostępne są od 18 marca w lodziarnio-kawiarniach w sprzedaży na porcje oraz w opakowaniach familijnych o pojemności 500 ml w cenie 17,90 zł.
Z okazji premiery nowego wegańskiego smaku, w lodziarnio-kawiarniach Grycan – Lody od pokoleń już 20 marca rozpocznie się Tydzień Wegański. Do 28 marca włącznie do każdego opakowania lodów z linii Grycan Vegan, drugie dowolne lody o tej samej pojemności można otrzymać gratis. Ponadto, w ramach promocji każda kulka lodów wegańskich dostępna będzie jedynie za 2 zł.
*Badanie zrealizowane metodą CAWI na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków (N=1067) przez dom badawczy Maison & Partners na zlecenie marki Grycan, 2020 r.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.