Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Tryb Domówki – nowa odsłona kampanii marki Wyborowa
Poniedziałek, 15 marca 2021
Kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań jest wyjątkowa gra planszowa, zaprojektowana przez markę Wyborowa oraz PROSTO. Tryb Domówki to innowacyjne opakowanie produktu, które jest jednocześnie grą towarzyską. Marka kontynuuje swoją dotychczasową komunikację i zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu.
Lockdown nie sprzyja spotkaniom, a próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości, łatwo zapomnieć o tym co ważne. Wyborowa przekonuje konsumentów, że w tych trudnych okolicznościach warto szczególnie zadbać o utrzymanie relacji ze znajomymi – online lub offline. Marka chce inspirować ludzi, by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment na włączenie trybu spotkań. Dlatego w ramach nowej odsłony kampanii Włącz Tryb Spotkań, Wyborowa dostarcza swoim fanom rozwiązanie, które ułatwia ten cel – wyjątkową grę planszową, Tryb Domówki.
Tryb Domówki to gra towarzyska, która zapewni użytkownikom doskonałą zabawę. Dostępna jest w formie planszówki, z minimalną liczbą graczy, od 3 osób. Grę można rozgrywać w czterech różnych trybach: przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. Autorzy rozbudowali ją o wersję z wirtualną rzeczywistością, która uruchamia się za pomocą kodu QR. Zawodnikom towarzyszyć będzie sam Wojtek Sokół, ambasador marki i przewodnik po wirtualnym trybie. Współtwórcami planszy w trybie wirtualnym byli Wojtek Sokół i PROSTO.
– Wiemy, że popularność planszówek w Polsce rośnie i są one coraz częstszym elementem domówek, dlatego chcemy dostarczyć naszym konsumentom czegoś więcej. Tryb Domówki od marki Wyborowa nie jest zwykłą grą dołączaną do produktu. To doskonały sposób na rozkręcenie imprezy. Gra dostępna jest w wersji offline i online. Po uruchomieniu trybu wirtualnego można spotkać się z Sokołem, który opowie o grze, czy podziwiać wizualizacje inspirowane klipami do najpopularniejszych utworów Wojtka. Tryb Domówki jest tym, czego najbardziej potrzebują ludzie, by w pełni cieszyć się z włączonego trybu spotkań. – mówi Tadeusz Rusek, Marketing Manager Global marki Wyborowa.
Tryb Domówki będzie dostępny w wybranych sklepach w całej Polsce, od 15 marca. W skład zestawu sprzedawanego z produktami marki Wyborowa wchodzą pionki, instrukcja, karty oraz plansza. Nietypowa aktywacja konsumencka w formie gry jest pierwszą spośród kilku działań zaplanowanych przez markę z myślą o fanach Wyborowej. W promocję gry, zostanie zaangażowany nie tylko ambasador marki, Wojtek Sokół, a także wybrani influencerzy.
W ramach kampanii przewidziano również działania digitalowe, promocję w mediach społecznościowych, konkursy i inne aktywacje konsumenckie, aktywności PR czy trade marketingowe. Kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Włącz Tryb Spotkań” potrwa do połowy maja br. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Agencja CAPE MORRIS zajmuje się obsługą PR kampanii.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.