Żywiec startuje z nową kampanią reklamową „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”
Poniedziałek, 15 marca 2021
Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne. W dobie pandemii powraca z kampanią reklamową, która namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach. Nowe spoty można oglądać w telewizji i internecie od 15 marca.
„Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” – oto hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. Marka z typowym dla siebie poczuciem humoru postanowiła przynieść odrobinę optymizmu w tych niełatwych miesiącach. Kampania podkreśla także wagę relacji międzyludzkich, którą wyraża w haśle: „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.
– W Żywcu od lat dzielimy się z naszymi konsumentami apetytem na życie – mówi Aleksandra Pankowska, Brand Manager Marki Żywiec. – Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania – dodaje Pankowska.
Nowe spoty można oglądać od 15 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych i serwisach VOD.
Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Ignaciuk, produkcją zajął się Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.