Kampanie i Promocje

Lewiatan startuje z kampanią wiosenną

Poniedziałek, 15 marca 2021
11 marca br. wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych.
Lewiatan to trzecia co do wielkości sieć handlowa w kraju i największa polska sieć franczyzowa. Kampania wizerunkowa jest skierowana do lokalnej społeczności i prezentuje markę jako dobrego sąsiada, który chętnie przychodzi z pomocą w kwestii zakupu codziennych produktów. W komunikacji podkreślone zostały m.in. szeroki wybór asortymentu, świeżość i regionalność produktów. Zakupy w sklepach marki Lewiatan robi się w pełnej życzliwości, sąsiedzkiej atmosferze.

Kampania telewizyjna obejmuje stacje z grupy TVN, Polsat, TVP i serwisy VOD, gdzie będzie można zobaczyć spot emitowany w dwóch wersjach – 15’’ (produktowy) i 30’’ (wizerunkowy).

Tydzień później, od 18 marca, ogólnopolskie działania wizerunkowe będą wspierane kampanią produktową, realizowaną w pobliżu sklepów w ramach kanału digital. W komunikacji wykorzystane zostaną zarówno media społecznościowe, jak i programatyczny model zakupu audience buying. Kampania precyzyjnie dotrze do określonej grupy docelowej, potencjalnie zainteresowanej ofertą Lewiatan.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Grupa Effectica. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.


Linki do spotów:
https://www.youtube.com/watch?v=ZV56ByXngKE
https://www.youtube.com/watch?v=ryD_jYSD4Cg
https://www.youtube.com/watch?v=x-XDOs5juwk



tagi: Lewiatan , kampania wiosenna , sieci handlowe , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,