Fasole to segment szybko rozwijający się w Polsce z wysoką, dwucyfrową dynamiką wzrostu sprzedaży rok do roku. Bonduelle jest motorem napędowym wzrostu sprzedaży kategorii w Polsce i właśnie startuje z kolejną kampanią internetową wspierającą szeroką ofertę fasol Bonduelle w Polsce.
Popularność fasoli rośnie - zarówno wśród miłośników kuchni tradycyjnej jak i zwolenników diety wegetariańskiej czy fleksitarianizmu. "Co ciekawe, rosnąca sprzedaż fasol wynika ze zwiększonej częstotliwości użytkowania wśród obecnych sympatyków kategorii co oznacza potencjał dalszego wzrostu którego można szukać w poszerzeniu grupy użytkowników" - wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle.
Źródłem sukcesu Bonduelle jest szeroki asortyment fasoli, w tym linia Gotowane na Parze, która wyróżnia się wyjątkową chrupkością i smakiem, dzięki unikatowej obróbce, szeroka dostępność w kanałach dystrybucji oraz inwestycje w reklamę i promowanie użytkowania produktów.
8 marca rusza kolejna kampania reklamowa wspierająca fasole Bonduelle w internecie. Celem kampanii jest pokazanie benefitów produktowych oraz zainspirowanie konsumentów jak włączyć fasole do codziennego menu. Kreacja w formacie video i animacji linkuje do blogu kulinarnego www. Warzywne Inspiracje, na którym utworzono dedykowaną sekcję z przepisami. Pozwala to w łatwy sposób znaleźć i skorzystać z pomysłów na dania z wykorzystaniem fasoli Bonduelle, również pod kątem zbliżających się świąt wielkanocnych.
Kampania prowadzona jest na Facebook, Youtube oraz w serwisach internetowych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.