Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.
Środa, 03 marca 2021
1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić jeden z produktów marki Salatino, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe dotyczące świata marki. Odpowiedź należy zamieścić w formularzu na landing page: www.konkurs.salatino.pl. Konkurs trwa do 8 kwietnia i składa się z pięciu etapów. Co tydzień na zwycięzców czeka 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny od marki Smeg, blendery Russel Hobbs oraz torby O bag. Wśród nagród znajdą się również elementy garderoby z grafikami w stylu street art, które zostały zaprojektowane przez konsumentów marki, w ramach akcji zrealizowanej na profilach social mediowych Salatino. Konkurs przyjął zatem unikatową formułę, w której jego przyszli uczestnicy po części sami wymyślili nagrody, jakie chcieliby zdobyć.
- Wiosenny konkurs Salatino to kolejny dowód na to, że marka współpracuje z konsumentami w tworzeniu brandu i buduje społeczność świata Salatino – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Social media są dla nas ważnym miejscem kontaktu z konsumentami. To jedna z form budowania społeczności i wzajemnej wymiany doświadczeń. Ten właśnie punkt styku z konsumentami marka Salatino traktuje bardzo poważnie, co przekłada się na większe zainteresowanie konsumentów naszymi produktami i aktywne uczestniczenie w życiu marki – dodaje.
Salatino dąży do budowania głębszej relacji z konsumentami poprzez umożliwianie im wpływu na działania marki i współtworzenie aktywności konsumenckich wokół produktów. Założeniem marki jest zbudowanie wokół Salatino społeczności aktywnych użytkowników, dla których możliwość spożywania funkcjonalnych, zdrowych, wygodnych i szybkich posiłków jest elementem stylu życia.
Całość działań w ramach wiosennego konkursu Salatino jest wsparta szeroko zakrojoną kampanią digitalową oraz komunikacją w punktach sprzedaży. W promocji konkursu weźmie udział ponad 20 influencerów, których odbiorcami są m.in. młode rodziny, żyjące szybko, z pasją, dbające o zdrowe odżywianie i poszukujące żywności funkcjonalnej.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.