KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości
Środa, 03 marca 2021
W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane historycznej konwencji 15-sekundowe klipy zapowiadane planszą „Przerwa na film z KitKat”. Promocja będzie dodatkowo wspierana w kanałach digital oraz – dla wybranych produktów – również w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.
Od lutego na półkach sklepowych można znaleźć także nowe propozycje słodkości marki. Do oferty dodany został nowy wariant smakowy KitKat 4Finger Premium „Zebra”, który oblewany jest białą i ciemną czekoladą. Oprócz nowych smaków, marka rozszerza również dostępne formaty. Do portfolio zawitały KitKat Pops w trzech wariantach smakowych: mlecznej czekolady, orzeszków ziemnych, kukurydzy i chia oraz orzechów laskowych i kakao. KitKat Pops to czekoladowe kuleczki w opakowaniach do dzielenia się. Dodatkowo, flagowy KitKat Chunky zyskał opakowanie typu multipack, w którym znaleźć można cztery batoniki w 40-gramowych porcjach.
„Nowości w portfolio KitKat to odpowiedź na zmiany w nawykach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po formaty, dzięki którym mogą dzielić się słodkościami podczas wspólnych chwil z najbliższymi – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje – „Wprowadzone już nowości to jednak dopiero początek tego, co przygotowaliśmy dla marki KitKat w 2021 roku. W nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne warianty batoników, rozpoczniemy także atrakcyjne działania promocyjne”.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.