Wywiady

Trzy pytania do Jakuba Ziemkowskiego, Terenowego Kierownika Sprzedaży firmy VOG Polska

Piątek, 19 lutego 2021 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 02/180. Luty 2021
Trzy pytania do Jakuba Ziemkowskiego, Terenowego Kierownika Sprzedaży firmy VOG Polska, kieruje Joanna Kowalska.

Połączenie zdrowej żywności i wyśmienitego smaku – jak kształtuje się rynek zdrowych przekąsek w Polsce? Czym w tej kategorii wyróżniają się pozycje z portfolio VOG Polska?

W obecnych czasach bycie eko i fit jest bardzo modne. Społeczeństwo chce się utożsamiać ze zdrowym trybem życia oraz dbać o środowisko – zachęcają nas do tego wszystkie media. 

Zdrowo się odżywiać nie znaczy rezygnować z przekąsek, które bardzo lubimy. Orzechy i suszone owoce nie tylko zaliczają się do zdrowych przekąsek, ale są także bardzo ważnym składnikiem zdrowych diet.

W ofercie posiadamy wszystkie dostępne produkty należące do zdrowych przekąsek, pakowane jako pojedyncze produkty, a także jako mieszanki.

Jak trendy rynkowe wpływają na działalność i portfolio VOG Polska?

VOG Polska jako przedstawiciel Kresto – najstarszej marki bakaliowej w Polsce – analizuje potrzeby rynku i stara się im wyjść naprzeciw. Opakowanie, które jest na rynku od 25 lat jest bardzo transparentne, a klient ceniący jakość może od razu zobaczyć, jaki produkt kupuje.

Wprowadziliśmy linię Kresto Select, która oferuje produkty najwyższej jakości z danego segmentu, np. śliwki suszone kalifornijskie bez konserwantów, żurawina z dodatkiem soku jabłkowego bez cukru, orzechy włoskie 80% połówek, migdały NonPareil. Jako jedyni mamy w ofercie mieszanki bakalii z oznaczeniem bezglutenowym i Vege jako dodatki do jogurtów, musli, płatków, aby zdrowo zacząć dzień.

Jakie nowości pojawiły się ostatnio w ofercie firmy? Czy w najbliższym czasie będzie można spodziewać się kolejnych?

Słuchając oczekiwań klientów dalej chcemy rozwijać linię Select i tym samym dawać wybór konsumentom pomiędzy tradycyjnymi produktami, których jest dużo na rynku, a wyselekcjonowanymi pozycjami z danego gatunku.

Widzimy też potrzebę rozwinięcia portfolio o nowe mieszanki orzechów i suszonych owoców w nowym opakowaniu, które idealnie wpisuje się w półkę z przekąskami. Cały czas jesteśmy też aktywni w social mediach, gazetach branżowych oraz w internecie.




tagi: Jakub Ziemkowski , VOG Polska , Kresto , zdrowa żywność , dieta , przekąski , produkty spożywcze , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,