Połączenie zdrowej żywności i wyśmienitego smaku – jak kształtuje się rynek zdrowych przekąsek w Polsce? Czym w tej kategorii wyróżniają się pozycje z portfolio VOG Polska?
W obecnych czasach bycie eko i fit jest bardzo modne. Społeczeństwo chce się utożsamiać ze zdrowym trybem życia oraz dbać o środowisko – zachęcają nas do tego wszystkie media.
Zdrowo się odżywiać nie znaczy rezygnować z przekąsek, które bardzo lubimy. Orzechy i suszone owoce nie tylko zaliczają się do zdrowych przekąsek, ale są także bardzo ważnym składnikiem zdrowych diet.
W ofercie posiadamy wszystkie dostępne produkty należące do zdrowych przekąsek, pakowane jako pojedyncze produkty, a także jako mieszanki.
Jak trendy rynkowe wpływają na działalność i portfolio VOG Polska?
VOG Polska jako przedstawiciel Kresto – najstarszej marki bakaliowej w Polsce – analizuje potrzeby rynku i stara się im wyjść naprzeciw. Opakowanie, które jest na rynku od 25 lat jest bardzo transparentne, a klient ceniący jakość może od razu zobaczyć, jaki produkt kupuje.
Wprowadziliśmy linię Kresto Select, która oferuje produkty najwyższej jakości z danego segmentu, np. śliwki suszone kalifornijskie bez konserwantów, żurawina z dodatkiem soku jabłkowego bez cukru, orzechy włoskie 80% połówek, migdały NonPareil. Jako jedyni mamy w ofercie mieszanki bakalii z oznaczeniem bezglutenowym i Vege jako dodatki do jogurtów, musli, płatków, aby zdrowo zacząć dzień.
Jakie nowości pojawiły się ostatnio w ofercie firmy? Czy w najbliższym czasie będzie można spodziewać się kolejnych?
Słuchając oczekiwań klientów dalej chcemy rozwijać linię Select i tym samym dawać wybór konsumentom pomiędzy tradycyjnymi produktami, których jest dużo na rynku, a wyselekcjonowanymi pozycjami z danego gatunku.
Widzimy też potrzebę rozwinięcia portfolio o nowe mieszanki orzechów i suszonych owoców w nowym opakowaniu, które idealnie wpisuje się w półkę z przekąskami. Cały czas jesteśmy też aktywni w social mediach, gazetach branżowych oraz w internecie.
tagi: Jakub Ziemkowski , VOG Polska , Kresto , zdrowa żywność , dieta , przekąski , produkty spożywcze , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji...
Inwestycja zasili produkcję kultowych marek, takich jak...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...