W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii Tatry będą nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Oczywiście nie zabraknie też wygranej w postaci piw Tatra. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne mogą znaleźć napisy informujące o zdobyciu nagrody w postaci telewizora lub piwa. Telewizory można będzie odebrać po rejestracji zwycięskiego kapsla lub zawleczki na stronie
www.tatra.pl, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie
www.tatra.pl).
– Telewizor to dla konsumenta Tatry, zwłaszcza w ostatnich miesiącach, jedna z ulubionych form spędzania czasu wolnego – mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra. – Taka nagroda przyda się też niewątpliwie podczas zbliżających się w tym roku wydarzeń sportowych, dlatego cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z jedną z największych na świecie marek innowacyjnych produktów elektronicznych – dodaje.
Loteria otrzyma silne wsparcie – kampanię telewizyjną, działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Butelki i puszki Tatry zostały odświeżone i grafiką nawiązują do loterii. Promocja rozpoczyna się 1 lutego 2021 r. i potrwa do 31 sierpnia 2021 r. Regulamin i lista sklepów biorących udział w loterii na
www.tatra.pl.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.