Carrefour kontynuuje dynamiczny rozwój sieci sklepów convenience
Czwartek, 28 stycznia 2021
Pomimo trudności związanych z ograniczeniami epidemiologicznymi w ostatnim kwartale 2020 r., sieć uruchomiła 12 nowych sklepów: 9 Carrefour Express convenience i 3 Globi. Dzięki temu w sieci Carrefour działa już 687 sklepów osiedlowych, z których większość to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.
Rozwój sklepów w formacie convenience to jeden z priorytetów planu strategicznego „Carrefour 2022”, dzięki którym sieć może być bliżej swoich klientów, oferując im zdrową żywność i lokalne produkty w korzystnych cenach.
Wśród 9 nowych sklepów Carrefour Express, 4 działają w Warszawie, a spośród pozostałych 3 w Gdyni, Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim – tu w galerii handlowej Feeria. Kolejne 2 zostały otwarte na MOP Wilczyce przy autostradzie A4 w Legnicy oraz stacji paliw w Sękowie. Sklepy Carrefour Express oferują ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W zróżnicowanej gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W sklepach dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne.
Sklepy Globi pod względem powierzchni i asortymentu są kierowane w szczególności do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. Mimo to, jeden z nowych sklepów powstał w Bydgoszczy, a 2 w mniejszych miejscowościach: Lesznowoli i Sierakowicach Lewych. Ten ostatni, to kolejny sklep otwarty we współpracy z wieloletnim partnerem biznesowym, który sukcesywnie rozbudowuje swoją sieć sklepów w ramach franczyzy Carrefour. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
- Pomimo trudnego 2020 roku, Carrefour Polska ma już blisko 700 sklepów w formacie convenience. W 2021 r. będziemy dalej aktywnie rozbudowywać ich sieć wykorzystując naszą strategiczną synergię omnikanałową z własną siecią handlową i pomagając naszym partnerom franczyzowym w dochodowym prowadzeniu sklepów. Oferujemy bardzo dobre warunki współpracy, przejrzystą umowę, elastyczne rozwiązania i przyjazny model partnerskiej franczyzy. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska.
Do każdego nowo otwieranego sklepu Carrefour podchodzi indywidualnie, pracując nad udoskonaleniem oferty i zaspokojeniem potrzeb klientów. Ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację, dobór asortymentu, atrakcyjną wizualizację i logistykę ze stabilną ciągłością dostaw.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci sklepów Carrefour Express mogą łatwo i komfortowo dokonać zakupów, ale też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” korzystają z licznych ofert rabatowych. W sklepach franczyzowych sukcesywnie wdrażana też usługa click&collect.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.