Joanna Glonek, wiceprezes ds. sprzedażyStojąc na czele działu sprzedaży będzie kontynuowała strategię rynkową Carlsberg Polska poprzez m.in. dalsze wzmacnianie kompetencji zespołu, budowanie dostępności portfela marek oraz najwyższy poziom profesjonalnej współpracy z partnerami handlowymi firmy.
Joanna Glonek związana jest z Carlsberg Polska od ponad 20 lat, gdy dołączyła do zespołu Browaru Okocim w Brzesku. Swoje doświadczenie w pracy z klientami budowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i Horeca, m.in. jako Key Account Manager. W obszarze Trade Marketingu jako menedżer rozwoju kanałów sprzedaży z sukcesem wsparła przygotowanie i realizację projektu EURO 2012 w Polsce. Joanna Glonek posiada również doświadczenie w obszarze marketingu na stanowisku Senior Brand Managera, na którym odpowiadała za jedną z kluczowych marek w portfolio Carlsberg Polska – Harnasia. Od listopada 2017 roku pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku. Joanna Glonek zastąpiła w roli wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży Mieszka Musiała, który od listopada 2020 pełni funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego.
Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketinguIzabela Głodek posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobyte w czołowych organizacjach branży FMCG.
Kierując działem marketingu Carlsberg Polska będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy. W nowej roli Izabela Głodek zastąpi Wojciecha Żabińskiego, który od 1 stycznia 2021 przeszedł do Carlsberg Bułgaria na stanowisko dyrektora generalnego.
Swoją karierę Izabela Głodek rozpoczęła w Pernod Ricard, gdzie zajmowała m.in. stanowisko marketing menedżera marki Wyborowa. W kolejnych latach budowała doświadczenie w branży piwnej, pracując w Grupie Żywiec jako menedżer marki Warka, dyrektor ds. innowacji oraz dyrektor grupy marek. Jest odpowiedzialna za sukces rynkowy marki Żywiec i jej powrót na ścieżkę wzrostu oraz długoletnią strategię innowacji i premiumizacji marki. Następnie jako dyrektor marek premium w Heineken UK z sukcesem rozbudowała portfolio firmy i wzmocniła pozycję marki Birra Moretti. Od września 2019 pełniła rolę członka zarządu i dyrektora marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Coca-Cola Poland Services, odpowiadając za strategię marketingową firmy i rozwój portfolio napojów.
- Znaczący udział kobiet w zarządzie Carlsberg Polska, 4 na 6 osób, to kolejny dowód kultury różnorodności budowanej w Grupie Carlsberg. Jest to też głos w globalnej dyskusji nt. zwiększania dostępu kobiet do najwyższych stanowisk kierowniczych – podkreśla Mieszko Musiał, prezes zarządu.