Od 3 lat Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, po raz trzeci zachęca wszystkich fanów sportów zimowych do kibicowania ukochanym zawodnikom. Chociaż podczas tegorocznego sezonu, miłośnicy skoków narciarskich nie spotkają się pod skocznią, marka gorąco zagrzewa ich do tego, aby bez względu na okoliczności byli Sercem z Naszymi. W ramach trwającej długofalowej kampanii, która zakłada współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej, Milka startuje również z wyjątkową akcją, dedykowaną konsumentom z całej Polski.
- Jesteśmy dumni z tego, że trzeci rok z rzędu marka Milka wspiera polskich skoczków narciarskich i jest sponsorem naszej reprezentacji. Wierzymy, że niezależnie od sytuacji, każdy z nas może wyzwolić w sobie pozytywnego ducha kibicowania, nawet w domowym zaciszu. W ramach trwającej kampanii i poprzez rozpoczynającą się loterię konsumencką, zachęcamy Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi i wspólnie w gronie rodziny, bliskich lub znajomych przeżywali emocje, które dodadzą naszym mistrzom wiatru pod narty. Dodatkowo, w tym roku zachęcamy konsumentów również do tego, aby oprócz dopingu, składali reprezentacji wirtualne życzenia, które będą miały szansę znaleźć się na wyjątkowym pomniku, postawionym pod samą skocznią w Zakopanem – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets.
Ogólnopolska loteria konsumencka
Z myślą o tych, którzy zacięcie kibicują polskim skoczkom narciarskim i pokładają w nich ogromne nadzieje, marka Milka zachęca do składania podpisów na wirtualnych nartach. Przy pomocy specjalnego kreatora, fani skoków mają unikalną i niepowtarzalną szansę, aby przesłać życzenia lub pozdrowienia ukochanym sportowcom, a przy okazji wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne. Jednocześnie podpisy zwycięzców loterii, znajdą się na ogromnym pomniku nart, które już w marcu staną w Zakopanem.
Życzenia dla sportowców można przesyłać w ramach ogólnopolskiej loterii, w której do wygrania jest nawet 100 000 zł. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt Milka (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), a następnie zgłosić paragon lub fakturę imienną na stronie
www.loteriamilka.pl, na której znajduje się również regulamin aktywacji. Loteria trwa od 15.01 do 27.02 bieżącego roku.
Wsparcie w ramach kampanii
Podczas tegorocznego sezonu skoków narciarskich, aktywacja „Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi” zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz digitalową. Milka zaplanowała również akcje konsumenckie w ogólnopolskich sieciach sklepów. Dodatkowo, w okresie trwania aktywacji zostaną otwarte strefy kibica, które staną w Stroniu Śląskim oraz w Istebnej.
Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory, a obsługę loterii powierzono Advalue. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.