Z rynku FMCG

Sertop - Czy moda na mleko przemija?

Środa, 13 stycznia 2021
Mleko było, jest i będzie na śniadaniowym stole. Podobnie jest z przetworami mleczarskimi choćby z takimi jak sery topione. Czy jest to trend, który nie przemija?
Jak najbardziej - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Pomimo różnych trendów żywieniowych moda na nabiał trwa w dalszym ciągu. Oczywiście, są osoby, które ze względu na choroby cywilizacyjne muszą unikać produktów nabiałowych, ale poza nimi większość konsumentów spożywa go w codziennych posiłkach, i to zarówno dzieci, dla których istotny jest wapń, jak i sportowcy, doceniający w nabiale białko, wspomagające wzrost masy mięśniowej.


tagi: Sertop , mleko , zdrowie , dieta , sery topione , nabiał , produkty mleczne , sprzedaż , handel , konsument ,