Do 31 stycznia br. w 350 salonikach Kolportera wydawane są saszetki „Winiary Pasta z pomysłem na…” pełne przypraw i komponentów do stworzenia wyjątkowej potrawy. Aby otrzymać saszetkę wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją.
– To nie pierwsza akcja organizowana przez nas we współpracy z marką Winiary. W naszej sieci saloników, w ubiegłych latach, kilkukrotnie przeprowadzane były programy konsumenckie, w których do odebrania były np. deski do krojenia czy fartuchy przydatne podczas gotowania – mówi Aleksandra Patek, Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Działu Marketingu Kolportera.
Rozdawanie próbek produktów, nagród w konkursach czy wydawnictw promocyjnych czyli tzw. akcje samplingowe to jedna ze skuteczniejszych form promocji.
– Cieszy nas, że stale rośnie zainteresowanie firm tego typu akcjami promocyjnymi. Dobrze przygotowana akcja samplingowa to bardzo efektywne narzędzie zwiększające sprzedaż a także znajomość marki czy produktu. Najważniejsza jest świadomość grupy docelowej i zapewnienie jej pokrycia – mówi Aleksandra Patek. – Sieć saloników Kolportera idealnie spełnia te kryteria ponieważ nasz system informatyczny pozwala powiązać wydanie określonego gadżetu z konkretnym zakupem. Akcje możemy realizować zarówno na terenie całej Polski, jak i w wybranych regionach, a nawet lokalnie w miastach. A dzięki naszej skali i dostępności jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej grupy odbiorców – dodaje.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.