Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
Czwartek, 07 stycznia 2021
Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była kontynuacją, a zarazem ostatnim etapem całorocznej kampanii świętującej 25-lecie mleka Łaciatego.
Do udziału w loterii mleka Łaciate zachęcały nie tylko atrakcyjne nagrody, ale także rozbudowana kampania prowadzona jednocześnie w wielu kanałach. Przygotowano spot telewizyjny i radiowy, reklamy emitowano również w wybranych serwisach internetowych oraz na Facebooku. Zasady loterii były bardzo proste. Wystarczyło kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie loterii. O wygranej łaciatych gadżetów uczestnik informowany był bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, natomiast karty podarunkowe były rozlosowane w drodze cyklicznych losowań. Ponad 60% biorących udział w loterii stanowiły kobiety, a najliczniejsza grupa wiekowa, ponad 45%, to osoby młode od 25 do 44 roku życia.
Wszystkie jubileuszowe działania marki Łaciate były wyjątkowe i pełne niespodzianek. Nawiązywały do zeszłorocznych akcji opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.