Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" to franczyzowa sieć, działająca na rynku od 1990 roku, kiedy to Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem postanowili wykorzystać swoje doświadczenie, wiedzę teoretyczną oraz intuicję handlową i otworzyć swój pierwszy własny sklep, kierowali się mottem: Taki sklep, w jakim sami chcielibyśmy kupować.
Ta prosta recepta na stworzenie miejsca, w którym w centrum uwagi jest klient i jego potrzeby przyniosła im ogromny sukces. Powstająca sieć sklepów „Piotr i Paweł” szybko zdobyła uznanie najpierw mieszkańców Poznania i okolic, a potem całej Polski.
Kolejne lata przynosiły kolejne sukcesy i co raz większy rozmach działań: pierwszy supermarket (1991), pierwszy supermarket czynny całą dobę (1995), pierwsze umowy na zasadach franczyzy (2000) i stworzenie Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania.
Sieć obecna jest w 43 miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1 100 mkw. a asortyment sięga 30 000 pozycji.
(Maja Święcka)
tagi: Piotr i Paweł ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...