W sumie, przez trzy miesiące trwania loterii można wygrać aż 33 samochody, 100 skuterów i 1 000 nagród niespodzianek. Odpowiedź klientów na kampanię promocyjną przeszła oczekiwania organizatorów. Najwięcej sms-ów klienci wysyłają po każdej emisji spotu reklamowego w telewizji, głównie w weekendy. Większość zwycięzców przyznaje, że w celu zwiększenia swoich szans w loterii wysłała co najmniej 2 lub więcej sms-ów. Wielu uczestników loterii potwierdziło, że od lat jest wierna produktom MOKATE, a zwłaszcza cappuccino.
Szanse na dalsze nagrody mają ci, którzy zakupią ulubione cappuccino z kodem promocyjnym i wyślą sms-a na numer 71002 lub wyślą sms-a o treści KAWA na numer 7430.
Do końca promocji pozostało jeszcze blisko dwa miesiące. Dodatkowe informacje na temat Wielkiej Kumulacji, jak również aktualną listę zwycięzców - można znaleźć na stronie http://www.loteriamokate.com.pl.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...