Z rynku FMCG

POLOdrive w sklepach POLOmarket, a wkrótce także dostawy zakupów do domu

Poniedziałek, 14 grudnia 2020
POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. W kwietniu największa polska sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności on-line w aplikacji. Teraz sieć udostępnia usługę POLOdrive oraz kończy przygotowania do uruchomienia dostaw zakupów do domu.
Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive Klienci mogą już odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.

Kompletowanie koszyka, w połączeniu z wygodną i bezpieczną płatnością bezpośrednio w aplikacji, uzupełnione teraz o możliwość odbioru zakupów przed sklepem tego samego dnia, w dogodnych dla Klienta „okienkach” czasowych, zwiększa znacząco bezpieczeństwo całego procesu, tak ważne w obecnym czasie.

To jednak nie koniec. Już w najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie usługi pozwalającej na zamówienie zakupów z dostawą do domu we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.


tagi: POLOmarket , POLOdrive , dostawy do domu , sieć handlowa , technologie , technika w handlu ,