Najwięcej, bo 267 mkw. powierzchni galerii wynajęła włoska firma Calzedonia/Intimissimi. Dajar Home & Garden, prowadzący sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego oraz mebli ogrodowych, zajmie 189 mkw. Z kolei Bergson, wiodący na rynku producent odzieży i sprzętu turystyczno-sportowego, otworzy sklep o powierzchni 98 mkw. Pozostałe 64 mkw. zostało wynajęte przez 6-zmysł, sklep z bielizną i strojami plażowymi.
Centrum Factory Outlet Poznań położone jest w Luboniu. Na powierzchni blisko 15.000 mkw. znajduje się 120 sklepów. Odzież polskich i zagranicznych marek oferowana jest po cenach do 70 proc. niższych niż w regularnych centrach handlowych.
Inwestorem i deweloperem centrum jest hiszpańska spółka Neinver, która wprowadziła na polski rynek koncepcję centrum wyprzedażowego i jest liderem tego sektora w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Factory Outlet Poznań , Cushman & Wakefield ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...