Przedsiębiorstwo Fair Play to program, którego celem jest promowanie etyki w działalności gospodarczej - w relacjach przedsiębiorstw z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową. Ideą inicjatywy jest zachęcenie firm do zachowań etycznych oraz kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż po raz trzeci działalność Spółki Makarony Polskie została pozytywnie oceniona w audycie certyfikacyjnym programu Przedsiębiorstwo Fair Play. To dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza, że ocenie poddane zostały m. in. nasza współpraca z podmiotami zewnętrznymi, zaangażowanie w lokalne inicjatywy, relacje z kontrahentami czy pracownikami. To efekt świadomej strategii, której ważnym elementem są m. in. działania z obszaru CSR, które jeszcze bardziej będziemy rozwijać w kolejnych latach" - podsumował Paweł Nowakowski, Prezes Spółki Makarony Polskie S.A.
W tegorocznej, 12 edycji programu wyróżnionych zostało 647 przedsiębiorstw.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...