Wiadomości

Makarony Polskie wyróżnione Złotym Certyfikatem Przedsiębiorstwo Fair Play 2009

Wtorek, 15 grudnia 2009
Spółka Makarony Polskie otrzymała Złoty Certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play 2009. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które przez 3 lata przeszły pozytywnie audyty certyfikujące, oceniające m. in. relacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym czy ich społeczną odpowiedzialność i które uzyskały tytuł Przedsiębiorstwo Fair Play. Organizatorem inicjatywy jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

Przedsiębiorstwo Fair Play to program, którego celem jest promowanie etyki w działalności gospodarczej - w relacjach przedsiębiorstw z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową. Ideą inicjatywy jest zachęcenie firm do zachowań etycznych oraz kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne.

„Jesteśmy bardzo dumni, iż po raz trzeci działalność Spółki Makarony Polskie została pozytywnie oceniona w audycie certyfikacyjnym programu Przedsiębiorstwo Fair Play. To dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza, że ocenie poddane zostały m. in. nasza współpraca z podmiotami zewnętrznymi, zaangażowanie w lokalne inicjatywy, relacje z kontrahentami czy pracownikami. To efekt świadomej strategii, której ważnym elementem są m. in. działania z obszaru CSR, które jeszcze bardziej będziemy rozwijać w kolejnych latach" - podsumował Paweł Nowakowski, Prezes Spółki Makarony Polskie S.A.

W tegorocznej, 12 edycji programu wyróżnionych zostało 647 przedsiębiorstw.

(Maja Święcka)

tagi: Makarony Polskie ,