Wywiady

Rozmowa z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem Zarządu HELIO

Wtorek, 08 grudnia 2020 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 12/178. Grudzień 2020
Trzy pytania do Leszka Wąsowicza, Prezesa Zarządu HELIO kieruje Monika Kociubińska.

Koniec roku to bardzo aktywny czas w HELIO. Proszę opowiedzieć o nowościach.

Jesień to najlepszy moment na wprowadzanie bakaliowych nowości. Pod koniec roku konsumenci zwracają na nie większą uwagę zarówno pod kątem świąt, jak i zdrowej codziennej diety. Bakalie to wszak wartościowy zamiennik świeżych owoców, których dostępność po lecie mocno spada. Zwracam więc uwagę na nową linię suszonych miękkich owoców So Soft! HELIO Natura wyróżniającą się wyjątkową mięsistością, soczystością i brakiem konserwantów. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w odświeżonej linii mas krówkowych HELIO Premium, których opakowanie eksponuje unikalne atuty marki: pełne mleko, brak glutenu i oleju palmowego. Ponadto masy HELIO zyskały nowy oryginalny smak – słony karmel. Powiększyła się też linia HELIO Natura m.in. o pieczone migdały i nerkowce, w obu przypadkach bez dodatku soli i tłuszczu.

Wyjątkową nowością jest linia w pełni naturalnych przekąsek So Soft! To przede wszystkim odpowiedź na obecne potrzeby konsumentów…

Rola bakalii systematycznie rośnie. Polacy już powszechnie postrzegają je jako element codziennej diety. Są zdrowe, smaczne i uniwersalne. W przypadku linii So Soft! są też wyjątkowo mięsiste i soczyste. Kluczowy jest jednak brak konserwantów. Jak wskazują badania jest to dla konsumentów cecha szczególnie istotna i determinująca wybór naszych produktów względem konkurencyjnych. Flagowym produktem linii jest pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym, o wyjątkowo intensywnym smaku i mięsistości. Naszą technologię uwodnienia bez konserwantów wykorzystaliśmy też do najbardziej popularnych owoców suszonych, tj. śliwek, moreli, fig i daktyli. Atrakcyjne opakowanie i wyjątkowy produkt dają świetne rokowania sprzedażowe.

Przed nami święta – które produkty z oferty na ten czas poleca HELIO?

W święta chętniej sięgamy po własnoręczne wypieki, a pandemia dodatkowo wzmocniła potrzebę przygotowywania posiłków w domu. Polski produkt, zdrowa marka i czysta etykieta to szczególnie dziś poszukiwane atuty HELIO. Do bestsellerów zaliczyłbym masy do ciast HELIO, a także najbardziej popularne bakalie, tj. suszone śliwki, morele, żurawinę, skórki pomarańczowe, orzechy czy mieszanki owoców suszonych do kompotu wigilijnego.




tagi: Leszek Wąsowicz , HELIO , rynek spożywczy , produkty spożywcze , handel , sprzedaż , hurt , detal , FMCG , konsument ,