Okres świąteczny sprzyja dużym wydatkom, które chętnie byśmy ograniczyli. Często po zakupach okazuje się, że kupiliśmy wszystkiego nieco za dużo, a nasza lodówka „pęka w szwach”. Co z tym zrobić? Przede wszystkim to najprostszym sposobem ograniczającym marnowanie żywności w naszych domach, jest planowanie i robienie zakupów według gotowej listy zakupów, dzięki czemu poniesiemy tylko planowane wydatki i nie będziemy musieli wracać się do sklepu na przykład po zapomniany cukier – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Kolejnym istotnym elementem jest kupowanie produktów, które można wykorzystać na wiele sposobów. Dobrym przykładem są tu warzywa, z których możemy zrobić nie tylko pyszną sałatkę, ale także zdrowe, cukiniowe placki, marchewkowe chipsy prosto z piekarnika czy nawet ciasto ze szpinakiem. Czy serek topiony wpisuje się w grupę produktów dających nieograniczone możliwości kulinarne? Z pewnością tak, bowiem może on być zarówno doskonałą bazą do wszelkich kremowych zup oraz sosów na zimno i na ciepło czy dodatkiem do różnego rodzaju zapiekanek i sałatek.
Co możemy jeszcze zrobić, aby ograniczyć marnowanie żywności do minimum? W tym może pomóc nam kupowanie produktów z dłuższą datą przydatności do spożycia oraz mrożenie lub przetwarzanie tych zakupów, które łatwo się psują - dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.
Sertop sp. z o.o. jest jednym z czołowych producentów serków topionych w Polsce, w tym Złotego Ementalera, flagowego produktu będącego na rynku od ponad 50-lat. Spółka posiada 100 proc. kapitału polskiego.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.