1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
Branża handlowa nieustannie się zmienia, a zachodzące w niej procesy są bardzo dynamiczne. Chcąc kontynuować rozwój oraz utrzymać tempo ekspansji, Netto Polska podjęło decyzję o utworzeniu nowego stanowiska – Chief Marketing Officer, które od grudnia obejmuje Filip Fiedorow. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.
- Netto to obecnie mocny gracz na rynku handlu w Polsce. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko ofertą, ale także przyjaznymi i nowatorskimi przestrzeniami zakupowymi - przyznaje Filip Fiedorow, CMO Netto Polska. – To sieć, która obecnie dynamicznie się rozwija, zyskując coraz większą grupę sympatyków. Praca dla Netto, firmy codziennie wkładającej wiele wysiłku, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów, zobowiązuje mnie do kreowania odważnych, wykraczających poza standardowe ramy rozwiązań – dodaje.
Filip Fiedorow ma 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich i europejskich marek. W tym czasie tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie. Od 2016 roku pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. Przed dołączeniem do IKEA Retail Filip Fiedorow przez 3 lata kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko Senior Strategy&Planning Manager marki Tyskie. Filip Fiedorow był także liderem kampanii „5 Stadion” (która została wyróżniona Grand Prix & Złotym Effie). Jest zdobywcą tytułu CMO roku 2018 przyznawanego przez redakcję Media Marketing Polska.
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.