W należącym do EPP wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki jedna z największych europejskich sieci perfumerii Sephora otworzyła ponownie swój salon w nowej odsłonie. Zmodernizowany lokal (305 mkw.) zachęca do przedświątecznych zakupów jeszcze bardziej kolorowym i nowoczesnym wnętrzem oraz zróżnicowaną ofertą kosmetyków premium.
Nowe wnętrze perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim zaskakuje feerią kolorów i nowoczesnymi udogodnieniami dla kupujących. Bogaty asortyment kosmetyków zyskał piękniejszą oprawę w postaci nowych mebli, nowoczesnego oświetlenia LED oraz ekranów w witrynach perfumerii. Dodatkowo ulepszona nawigacja pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do hitów z kolekcji własnej – Sephora Collection oraz pełnych bestsellerów i nowości stref partnerskich marek – zarówno tych, które zdobyły już serca Polek, jak i gorących światowych premier oraz „zielonych” produktów dla osób ceniących rozwiązania przyjazne środowisku. Intuicyjnie zaaranżowany plan sklepu ułatwia też odnalezienie strefy kas i punktu odbioru zamówień click&collect.
– Przed nami tradycyjnie najgorętszy okres zakupowy w roku i liczę na to, że nasi klienci docenią Sephorę w jej nowej odsłonie. Ze względu na panującą obecnie sytuację, naszym priorytetem jest teraz ich bezpieczeństwo. Dlatego w naszych centrach, w tym również w Pasażu Grunwaldzkim, dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwość robienia przedświątecznych zakupów w jak najbardziej bezpiecznych i komfortowych warunkach. Cieszymy się, że wielu z naszych najemców, w tym Sephora, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje wachlarz wygodnych sposobów robienia zakupów w naszych centrach, jak na przykład metodę click&collect – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.