“W sieci SPAR przykładamy szczególną uwagę do atrakcyjnej ofert produktów świeżych – nasi klienci mogą mają szeroki wybór zarówno owoców i warzyw, serów, wędlin czy pieczywa. Warto jednak podkreślić siłę naszej sieci – w której działają niezależni detaliści, przedsiębiorcy działający na lokalnych rynkach. Dzięki temu przyczyniają się do rozwoju całego regionu. Podobnie jest w Stargardzie – nasz partner od lat prowadzi tę placówkę, z sukcesem pozyskując nowych klientów i dając pracę na lokalnym rynku” – podkreśla Zarząd spółki Wasz Sklep SPAR.
Klienci, którzy chcą robić zakupy online mogą złożyć zamówienie na stronie
e-spar.com.pl. Oferta sklepu internetowego jest dokładnie taka sama, jak w placówkach stacjonarnych – a produkty mają te same, atrakcyjne ceny.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby oddzielała go od pracownika sklepu osłona z pleksi.