Technologia

Firma OKI Europe wprowadza na rynek rozwiązanie w zakresie tworzenia oznakowań na żądanie

Wtorek, 01 grudnia 2020
Firma OKI Europe uruchomiła The Design Hub, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie kreatywne, oparte na technologii Shoppa, służące do tworzenia komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych we własnym zakresie, na żądanie. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie profesjonalnych oznakowań w ciągu kilku minut, oferując szybką i niedrogą alternatywę dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku.
Platforma The Design Hub umożliwia firmom szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych i zmieniających się trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie wizualne i komunikaty dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów.

Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów, od A5 do banerów o długości 1,3 m, poprzez wstępnie cięte etykiety, naklejki, etykiety cenowe, opaski na nadgarstek, kołnierze na butelki, zawieszki na drzwi i wiele innych. Oprócz wstępnie zainstalowanych szablonów użytkownicy mogą importować i tworzyć niestandardowe szablony formatów, które spełniają ich konkretne potrzeby, a także dodawać lub modyfikować obrazy. Kody QR mogą być również generowane automatycznie, co sprzyja zaangażowaniu klientów dzięki komunikacji bezdotykowej, na przykład w przypadku naklejek na stół w restauracji umożliwiających dostęp do menu i składanie zamówień. Ponadto zasoby można w pełni spersonalizować za pomocą druku zmiennych danych.

Platforma The Design Hub została już doceniona za kompleksowe rozwiązanie do produkcji oznakowań w sklepie dla sprzedawców detalicznych, wygrywając niedawno prestiżową nagrodę Złote Innowacje Retail 2020 w kategorii zastosowań wspierających sprzedawców detalicznych. Jury skomentowało werdykt: „The Design Hub zapewnia sprzedawcom elastyczność kompleksowego rozwiązania, które pozwala na tworzenie profesjonalnych, spójnych i efektywnych komunikatów sklepowych na żądanie bez konieczności posiadania specjalistycznych umiejętności w zakresie projektowania i drukowania”.

The Design Hub współpracuje wyłącznie z wybranymi drukarkami firmy OKI. Drukowanie jest bardzo proste, dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników osadzonym w ustawieniach drukowania. Zapewnia to łatwość drukowania za pomocą drukarek OKI każdego projektu bezpośrednio z platformy The Design Hub na szerokiej gamie nośników o różnych rozmiarach, gramaturach i typach. The Design Hub umożliwia również monitorowanie stanu drukarki firmy OKI, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.

„Komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla zachęcenia, zaangażowania i poinformowania klientów, zwłaszcza w takich sektorach jak handel detaliczny i hotelarstwo, w których warunki ciągle się zmieniają” – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny Vertical Solutions EMEA, OKI Europe Ltd. „Bardziej niż kiedykolwiek firmy muszą być w stanie szybko się dostosować i komunikować się z klientami w sposób profesjonalny, czytelny i opłacalny. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie wysokiej jakości oznakowań w ciągu kilku minut za jednym naciśnięciem przycisku, co pozwala na skuteczną personalizację na żądanie i oszczędność cennego czasu i pieniędzy”.

Firma OKI Europe, pomagając w ciągu ostatnich kilku miesięcy ponad 700 organizacjom w promowaniu dystansu społecznego poprzez dostarczanie im naklejek podłogowych i grafik, doskonale zdaje sobie sprawę z ciągłych wyzwań przed jakimi stoją firmy w zakresie dostosowywania się do zmieniających się okoliczności. W ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje firmom bezpłatny* pakiet Business Agility Pack, który obejmuje 6-miesięczną subskrypcję** The Design Hub. Pakiet o przybliżonej wartości około 2200 PLN* jest dostępny dla klientów, którzy zakupią kolorową drukarkę OKI objętą kampanią i zestaw oryginalnych tonerów CYMK firmy OKI. Firmy, które posiadają już uprawnioną kolorową drukarkę firmy OKI, mogą odebrać swój pakiet po zakupie zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI*.

Poza 6-miesięczną subskrypcją usługi The Design Hub klienci otrzymają także 6-miesięczną subskrypcję usługi ABBYY FineScanner Premium**, pierwszego inteligentnego skanera mobilnego wykorzystującego SI do skanowania dokumentów papierowych i tworzenia doskonałych kopii cyfrowych do przechowywania lub drukowania i przechowywania. Dzięki temu klienci mogą korzystać także z inteligentnego skanowania i nie muszą inwestować w duży skaner biurkowy lub urządzenie wielofunkcyjne.

Klienci otrzymają także różne nośniki do zastosowań specyficznych dla danego sektora, a także dostęp do wielu różnych szablonów i materiałów ilustracyjnych, które pomogą im szybko dostosować oznakowanie i komunikację z klientami, pozwalając uniezależnić się od kosztownych i nieterminowych usług dostawców zewnętrznych.

Organizacje, które chcą skorzystać z oferty, mogą odwiedzić stronę www.oki.com/pl



* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.
** Wymagana rejestracja



tagi: OKI Europe , The Design Hub , oprogramowanie kreatywne , technologia Shoppa , drukowanie , oznakowania , marketing , komunikacja , technologie , technika , handel , sprzedaż , konsument ,