Marka GANCIA, producent pierwszego włoskiego wina musującego, obchodzi 170-lecie powstania.
Wtorek, 24 listopada 2020
Założona w 1850 roku przez Carlo Gancię, twórcę pierwszego włoskiego wina musującego, GANCIA jest jednym z największych producentów win musujących na świecie, w tym Prosecco i Asti. Marka zalicza się do symboli włoskiego stylu życia i jest dystrybuowana w ponad 65 krajach świata.
Wina musujące GANCIA leżakują w piwnicach wykutych przed wiekami w wapiennych skałach w miejscowości Canelli. Nazywane „podziemnymi katedrami” piwnice zapewniają naturalną izolację termiczną o stałej temperaturze 12–14 stopni Celsjusza, idealnej do uszlachetniania win musujących.
Wina musujące GANCIA pochodzą z rejonów Langhe-Roero i Monferrato w Piemoncie, jednych z najwyżej cenionych winnic na świecie, wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
W 2020 roku GANCIA zwiększyła globalną sprzedaż o ponad 30%. W Polsce GANCIA jest oferowana przez CEDC International, lidera na rynku producentów i importerów mocnych alkoholi, w wariantach wina musującego, jak również stołowego. W tym roku portfolio marki w Polski zostało rozszerzone o kolejne dwie nowości: Gancia Sparkling Peach oraz Gancia Sparkling Strawberry. Są to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli.
Z okazji 170. urodzin, GANCIA przygotowała okolicznościową edycję wina musującego, które leżakowało w historycznych piwnicach przez 170 miesięcy. Limitowana seria ma charakter kolekcjonerski.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.