Sieć kawiarni Costa Coffee podsumowuje kolejny miesiąc współpracy z Too Good To Go
Poniedziałek, 23 listopada 2020
Pół roku temu, sieć kawiarni Costa Coffee nawiązała współpracę ze społecznością Too Good To Go, by za pośrednictwem aplikacji w prosty sposób ratować nadwyżki żywności – niesprzedane danego dnia kanapki, ciasta oraz inne przysmaki z portfolio kawiarni. Tym samym firma aktywnie przyłączyła się do organizacji, którym zależy na edukowaniu i zachęcaniu do działań przyjaznych środowisku, w tym walce z marnowaniem żywności.
Po kolejnym miesiącu wspólnej walki z marnowaniem jedzenia przyszedł czas na podsumowanie współpracy Costa Coffee z Too Good To Go. Początkowo, w aplikacji dostępne były pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia produktami w dziesięciu lokalach w Warszawie, jednak w związku z dużym zainteresowaniem, zdecydowano się na poszerzenie współpracy na wszystkie kawiarnie w stolicy.
Wspólnymi siłami udało się uratować aż 10 014 posiłków, czyli 98% wszystkich wystawionych paczek. Co więcej, użytkownicy aplikacji naprawdę pokochali walkę o ograniczanie marnowania żywności, na co wskazuje średnia ocen wszystkich zestawów oferowanych przez Costa Coffee wynosząca 4,69.
Współpraca z Too Good To Go to inicjatywa, dzięki której każdego dnia użytkownicy aplikacji kupują nadwyżkowe jedzenie, które choć jest świeże, ze względu na przepisy musiałoby zostać wyrzucone. Osoby nabywające takie produkty przyczyniają się tym samym do walki z marnowaniem żywności oraz ograniczeniem emisji globalnych gazów cieplarnianych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.