W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej” marka zaprasza do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość. Jednocześnie marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski – zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów.
tagi: Roleski , kampania , promocja , kuchnia , gotowanie , potrawy , produkty spożywcze , sosy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,
Eurocash publikuje Raport Zrównoważonego Rozwoju za 2023 r....
„Pomimo wielu wyzwań rynkowych, przed którymi stanęliśmy...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...
Najnowszy raport autorstwa UCE RESEARCH...
Zależy od zwiększenia możliwości eksportowych...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...