W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej” marka zaprasza do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość. Jednocześnie marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski – zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów.
tagi: Roleski , kampania , promocja , kuchnia , gotowanie , potrawy , produkty spożywcze , sosy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....